TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO TRZECIEGO ETAPU

Aeon’s End

Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią. Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym Nemezis, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go. W Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność.,

 

  • Autor: Kevin Riley
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 60 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games

Anachrony

Wydawaj rozkazy potężnym egzoszkieletom, przemierzaj szczeliny w czasie i poprowadź swoją ścieżkę przez apokaliptyczną przeszłość w epickiej grze planszowej science fiction! Anachrony to zaawansowana gra planszowa przeznaczona dla 1-4 graczy. Do zwycięstwa w grze prowadzi wiele dróg, jednak sukces zapewni tylko opracowanie doskonałej strategii. Gracze mogą wysyłać sobie cenne zasoby z przyszłości, ale później muszą się wrócić, aby uniknąć niebezpiecznych paradoksów. Aby wygrać, każdy z graczy musi dokładnie zaplanować swoje turnieje i wykorzystać dostępne zasoby w najlepszy możliwy sposób. ,

 

  • Autor: David Turczi, Victor Peter, Richard Amann
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 15
  • Czas gry: czas: 100 minut
  • Wydawnictwo: Albi Polska Sp. z o.o.

Coimbra

Przepięknie ilustrowana gra optymalizacyjna, która odkrywa nowe możliwości kryjące się w mechanice zarządzania kośćmi. Innowacyjny sposób ich dystrybucji i fakt, że oprócz ich wartości liczy się także ich kolor, sprawia, że nasze wybory wpływają na znaczną część gry. Wiele dróg do zwycięstwa, a także wielokrotnie zmieniające się powiązania pomiędzy mieszkańcami, ekspedycjami i klasztorami, sprawiają, że każda partia w Coimbrę będzie dostarczać nowych wrażeń i aby wygrać, będzie trzeba przyjąć inne strategie. Dodatkowo gra jest świetnie zbalansowana, przez co każdy z graczy liczy się w walce o zwycięstwo i tylko trafne decyzje oraz popełnione błędy wpływają na finalny wynik rozgrywki. To rozbudowana, wielowymiarowa planszówka skierowana do wytrawnych graczy.,

 

  • Autor: Flaminia Brasini, Virginio Gigli,
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 60-90 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa

Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa to w pełni kooperacyjne, wciągające, detektywistyczne przeżycie. To gra wymagająca bystrości i dedukcji, a także całego wolnego wieczoru. Proste zasady oznaczają, że nic nie rozprasza twojej uwagi – możesz w pełni oddać się komunikacji w zespole, wytężyć szare komórki i rozwiązać każdą sprawę! Detektyw jest wymagającą grą dla 1 do 5 graczy, która opowiada spójną historię. Wcielisz się w niej w członka zespołu śledczych pracujących dla amerykańskiej Państwowej Agencji Detektywistycznej Antares. Zmierzysz się z pięcioma różnymi sprawami i będziesz je po kolei rozwiązywać. Razem stworzą one kampanię, która podda twoje umiejętności dedukcji prawdziwej próbie. Jeśli szukasz współczesnego symulatora pracy detektywa, ta gra jest dla Ciebie!,

 

  • Autor: Przemysław Rymer, Ignacy Trzewiczek, Jakub Łapot
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 16+
  • Czas gry: czas: 120-180 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games

Pulsar 2849

Gra planszowa oparta na zarządzaniu kośćmi, utrzymana w klimacie science fiction. Uczestnicy eksplorują przestrzeń kosmiczną, rozbudowują flotę i rozwijają własne drzewo technologii poprzez tworzenie infrastruktury umożliwiającej transport energii z kolejnych pulsarów. Każdy z graczy dysponuje innymi możliwościami, a także indywidualnym celem, który stara się zrealizować. Główna mechanika gry opiera się o wybór odpowiednich kości i wykonywanie akcji z nimi związanych. W każdej turze los wskazuje, ile kości danego rodzaju pojawi się w grze. Uczestnicy kolejno decydują, z których kości chcą skorzystać; co ważne – wybór konkretnej wartości skutkuje przesunięciem się na torze kolejności w górę lub w dół. Tym samym gracze muszą stale dopasowywać swoją strategię do sytuacji na planszy, ale też analizować opłacalność poszczególnych ruchów. Spójny plan działania jest niezwykle ważny ze względu na ograniczoną liczbę tur. ,

 

  • Autor: Vladimír Suchý
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 60-90 min.
  • Wydawnictwo: Rebel