KATEGORIA: GRA DLA DZIECI

TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO ETAPU II

Cztery Sery

Cztery Sery z Rodziną Treflików to przezabawna gra planszowa, w której wcielisz się w dostawcę pizzy! Poruszaj się po planszy, zagrywaj karty akcji i blokuj przeciwników. Pamiętaj, żeby wrócić po kolejne, nowe zamówienie. Uważaj na karty Ciotki i Kota, którzy już czekają na swoje ulubione przysmaki! Bądź pierwszy, dostarcz zamówione pizze pod wskazane adresy i zostań zwycięzcą!

 

  • Autor: Michał Szewczyk
  • Liczba graczy: gracze: 2 - 4
  • Wiek graczy: wiek: 5+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: TREFL SA

Dragomino

Nadszedł ten wielki dzień! Dołączyłeś do grona Smoczych Jeźdźców! Możesz teraz udać się na tajemniczą wyspę, gdzie będziesz szukał tych niesamowitych stworzeń. Pamiętaj tylko, że nie będziesz jedynym Jeźdźcem w tych stronach. Kto z was odnajdzie najwięcej smoczątek? Odkrywaj nowe krainy w poszukiwaniu przesłodkich smoczątek! 1. Eksploruj nieznane obszary, wybierając jedna z płytek. 2. Dodaj płytkę do swojego obszaru gry. 3. Łącząc tereny tego samego typu, odkryjesz urocze smoczątka lub jedynie puste skorupki.

 

  • Autor: Bruno Cathala, Marie Fort, Wilfried Fort
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 5+
  • Czas gry: czas: 15 min
  • Wydawnictwo: Fox Games

Drewniana Wieża

Świetna, międzypokoleniowa gra zręcznościowa, gdzie zwycięzcą zostanie osoba najlepiej panująca nad emocjami i drżeniem dłoni. Zadaniem uczestników jest wyciągnięcie kolejnych drewnianych słupków w taki sposób, aby nie uszkodzić budowli. W najtrudniejszych chwilach mogą liczyć na rzut kośćmi, które pozwolą im opuścić jedną kolejkę. Jednak los może być okrutny i zmusić ich do wyciągnięcia nawet 3 słupków w jednej turze!

 

  • Autor: MultiGra
    • polski autor
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 6+
  • Czas gry: czas: 10 minut
  • Wydawnictwo: MultiGra

Farma - szukaj i znajdź

Witajcie na farmie! Czy uda Wam się odnaleźć właściwe zwierzątka? Na spokojniej wsi jest sobie urocza farma pełna szczęśliwych zwierzątek. Tylko… gdzie się one wszystkie podziały? Och nie! Roztargniony farmer zostawił otwarte drzwi od obory i wszystkie pobiegły bawić się w chowanego! Spróbujcie wypatrzeć krowy, indyki, świnki, owce oraz inne zwierzęta i pomóc farmerowi zaprowadzić je z powrotem do obory. Dwustronna, ciągle zmieniająca się plansza pełna rozmaitych zwierząt sprawia, że znalezienie właściwych uciekinierów jest trudniejsze niż myślisz. Ale, jeśli zrobisz to szybko, może nawet załapiesz się na przejażdżkę traktorem! Zawartość: 12 dwustronnych części planszy, 55 kart, 4 składane obory, (każda w 3 częściach), 17 figurek zwierząt, 5 żetonów traktora, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy w wieku 4+.

 

  • Autor: Tactic Games
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 4+
  • Czas gry: czas: 20+
  • Wydawnictwo: Tactic Games

Gra w kolory

Kolejna część bestsellerowej serii gier! Doskonała zabawa dla 2-7 osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!

 

  • Autor: Pierre Bellet
  • Liczba graczy: gracze: 2-7
  • Wiek graczy: wiek: 6-106
  • Czas gry: czas: 15 min
  • Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Karak Goblin

Zupełnie nowa gra z serii Karak! Zło przebudziło się w jaskiniach goblinów! Wciel się w swoją ulubioną postać i przemierzaj podziemia – tym razem wielopoziomowe jaskinie. Walcz z potworami, za zwycięstwo zdobywaj nowe karty, którymi rozbudujesz swoją talię, zmierz się z bossem i stań się bohaterem królestwa! Karak: Goblin to samodzielna gra karciana typu deck-building stanowiąca całkowicie nową odsłonę bestsellerowego Karaka. 30-minutowa rozgrywka przeznaczona jest dla 2-4 osób w wieku 7+.

 

  • Autor: Petr Miksa, Roman Hladik
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 7+
  • Czas gry: czas: 30 min
  • Wydawnictwo: Albi

Kroniki Przygody

„Kroniki przygody” to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Zostańcie adeptami magii i przenieście się do baśniowych krain Królestwa Lata i Imperium Zimy. Wraz z waszym wiernym towarzyszem księżycowym kotem Nillsem wyruszcie na wyprawę w poszukiwaniu magicznych kamieni. Po drodze czekają na was liczne przygody, zagadki do rozwiązania i mieszkańcy królestw, którzy potrzebują waszej pomocy. Nie ma czasu do stracenia, w drogę!

 

  • Autor: David Cicurel
  • Liczba graczy: gracze: 1 - 4
  • Wiek graczy: wiek: 7+
  • Czas gry: czas: 30 - 45 min
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games

Myszkowanie

👉 "Myszkowanie" to niezwykła kooperacyjna gra obserwacyjna. W domku myszek znajdują się rozrzucone najróżniejsze przedmioty. Będziecie mieć 30 sekund, aby zajrzeć przez okna do oświetlonego specjalną latarką wnętrza mysiego domku i dostrzec wskazane przedmioty oraz zapamiętać jak najwięcej szczegółów na ich temat! 👉 Kiedy zgaśnie światło, będziecie musieli odpowiedzieć na pytania, jakie zada Wam sama gra! Przykładowo: W którym pokoju jest guzik? Którą stroną (różową czy zieloną) jest zwrócony ku górze? Czy pionek i znaczek są w tym samym pokoju? Które przedmioty myszki zaniosły do łazienki? 🏆 Wygrywacie jeśli uda się Wam zdobyć za prawidłowe odpowiedzi co najmniej 12 punktów do końca czwartej rundy! Gra posiada 4 poziomy trudności dopasowane do możliwości dzieci w różnym wieku.

 

  • Autor: Elodie Clement, Theo Riviere
  • Liczba graczy: gracze: 2-6
  • Wiek graczy: wiek: 5+
  • Czas gry: czas: 20
  • Wydawnictwo: GRANNA

Smok w bok

Podzielone królestwo, które połączyć może jedynie drużyna do zadań specjalnych. Dzielna armia, której lśniące zbroje nie boją się nawet ziejących ogniem smoków. To właśnie Wy! Rycerze, którzy zapiszą się złotymi zgłoskami w historii ludzkości. „Smok w Bok” to kooperacyjna zabawa dla całej rodziny, w której decyzje każdego z graczy wpływają na losy całego zespołu. Zadanie ułożenia drogi przez Smoczy Las jest odpowiednie nawet dla małych, ale dzielnych wojowników, którzy nie umieją jeszcze czytać, lecz ich wola współpracy bije innych na głowę! To świetna lekcja partnerstwa, planowania i krytycznego myślenia, która rozbudzi Waszą wyobraźnię.

 

  • Autor: David Manga
  • Liczba graczy: gracze: 2+
  • Wiek graczy: wiek: 5+
  • Czas gry: czas: 30 minut
  • Wydawnictwo: Pink Frog

Spy Guy

W grze Spy Guy wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. Spy Guy to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę!

 

  • Autor: Mariusz Majchrowski
  • Liczba graczy: gracze: 1 - 4
  • Wiek graczy: wiek: 5+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: TREFL SA

W co się ubrać?

Zwierzaki urządzają pokaz mody. Ale co mają na siebie włożyć? Na szczęście strojów mają do wyboru, do koloru! Karta na środku stołu wskaże Wam, jak dobrać kolory najmodniejszej kreacji. Przy użyciu kolorowych plastikowych przysłon odtwórzcie wskazany wzór. Jest jednak pewien haczyk: czasem kolory trzeba odpowiednio pomieszać! Zostań stylistą zwierzaków i ubierz je na wielkie wyjście! "W co się ubrać?" oferuje kilka poziomów trudności, wspiera rozwój motoryki małej i w atrakcyjny sposób uczy dzieci łączenia i mieszania kolorów oraz wzorów.

 

  • Autor: Kang Hsuan Educational Publishing Corp
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 4+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Muduko

Wszystkie Dzieci Świata

Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. Zawartość: plansza, 100 dwustronnych kart, 1 paszport +12 wyjmowanych pieczątek, 1 woreczek, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci + plastikowe podstawki, kostka + naklejki. Gra dla 2-4 graczy w wieku 5-10 lat.

 

  • Autor: Tactic Games
  • Liczba graczy: gracze: 2-6
  • Wiek graczy: wiek: 5-10
  • Czas gry: czas: 15+
  • Wydawnictwo: Tactic Games

Wystrzałowe Katapulty

Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy… Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! 1.Zbuduj Zamek 2.Wymierz swoją katapultę 3.Pokonaj przeciwnika!

 

  • Autor: Kristian Fosh
  • Liczba graczy: gracze: 2
  • Wiek graczy: wiek: 7+
  • Czas gry: czas: 20-30 min
  • Wydawnictwo: Fox Games

Znajdź pluszaka

Lew, królik, a może żabka – kto ukrył się w pokoju? „Znajdź pluszaka” to gra dedukcyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą, tylko bawią się razem i wspólnie zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. W dziecięcym pokoiku ukrył się pluszak – nie wiemy jaki, i nie wiemy gdzie. Każdy mały detektyw wybiera, co będzie celem jego poszukiwań i przykłada wybrany kafelek do kafelka rozwiązania. Jeżeli rysunki na odwrotach kafelków nie łączą się ze sobą, to trzeba szukać dalej. Jeżeli rysunki się łączą – znamy odpowiedź na pytanie! Mali detektywi muszą się śpieszyć, żeby znaleźć pluszaka przed nadejściem nocy.

 

  • Autor: Xavier Violeau
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 3+
  • Czas gry: czas: 5 minut
  • Wydawnictwo: Muduko