TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO KONKURSU

7 Cudów Świata: Armada

Rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole. Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart; podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu i uzyskać określone profity. Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniana wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną wprowadzenie dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.,

 

  • Autor: Antoine Bauza
  • Liczba graczy: gracze: 3-7
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 40 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

Altiplano. Podróżnik

Na wyżynach Ameryki Południowej pojawił się podróżnik. Zaplanuj swoje ruchy tak, aby go spotkać. Dzięki niemu zyskasz patenty, które sprawią, że staniesz się bardziej przedsiębiorczy. Wymieniaj w punkcie handlowym towary na drogocenne opale i przygotuj się na nadchodzące wydarzenia. Dodatek „Podróżnik” sprawia, że planowanie ruchów odgrywa znacznie ważniejszą rolę, a dostęp do zasobów jest bardziej interaktywny. Wykupienie patentów od podróżnika otworzy zupełnie nowe możliwości, które umożliwią powiększenie Twojego majątku, a nieprzewidziane zdarzenia wymogą na Tobie spontaniczne decyzje, które będą miały wpływ na weryfikacje śmiałych planów. Dążenie do sukcesu na tym jałowym terenie będzie zupełnie nowym wyzwaniem!,

 

  • Autor: Louis & Stefan Malz, Reiner Stockhausen,
  • Liczba graczy: gracze: 2-5
  • Wiek graczy: wiek: 12
  • Czas gry: czas: 90
  • Wydawnictwo: Baldar

Artefakty Obcych: Odkrycia

Artefakty Obcych: Odkrycia to rozszerzenie do gry Artefakty Obcych, które zawiera nowy zestaw kart Statków, Planet, Technologii i Artefaktów Obcych. Dodatek zawiera też nowy rozdzaj zasobu – Zasoby Obcych. Zasoby Obcych są traktowane jako Zasób uniwersalny na potrzeby wszystkich efektów gry (możesz użyć ich zamiast dowolnego Zasobu podczas wykonywania akcji podstawowych, operacyjnych, frakcyjnych i znajdujących się na kartach).,

 

  • Autor: Ignacy Trzewiczek
  • Liczba graczy: gracze: 2-5
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 60 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games

Bloodborne: Gra Karciana – Koszmar Tropiciela

Witaj w swoim najgorszym koszmarze, poczciwy Tropicielu. Ci, którzy odważą się iść dalej w głąb lochów, zobaczą, co znaczy prawdziwa ciemność. Jedynym twoim przewodnikiem będzie upiorne światło Runy Carylla. W tym rozszerzeniu do gry Bloodborne znajdziecie nowe wyzwania i możliwości, wzbogacające rozgrywkę. Każdy Tropiciel może wyryć swą własną Runę Carylla i zdobyć unikatową moc, która wpłynie na całą grę. Żetony Śmierci czynią ją jeszcze boleśniejszą, ograniczając możliwości zdobycia Trofeów. Nowe karty Potworów, Bossów i Ulepszeń Tropiciela uczynią każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Jeśli szukasz nowych wyzwań – witaj w Koszmarze Tropiciela…,

 

  • Autor: Christopher Chung, Eric M. Lang,
  • Liczba graczy: gracze: 3-5
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 30-45 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games

Celestia: Szalupa

Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.,

 

  • Autor: Aaron Weissblum
  • Liczba graczy: gracze: 2-6
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 30 minut
  • Wydawnictwo: Hobbity.eu

Dixit 9: Edycja jubileuszowa

10 lat temu na rynku pojawiła się podstawowa wersja gry Dixit. Ludziom spodobała się niecodzienna rozgrywka oparta na komunikacji wizualnej, wymianie pomysłów i wyobrażeń. Dzięki fantastycznemu światowi, poetyckim ilustracjom oraz prostym zasadom, gra stała się popularna na całym świecie. Z tej okazji twórcy gry stworzyli niecodzienny projekt – zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa: wyjątkowy zestaw 84 kart, które trafią do Waszych serc rozbudzając moc nieograniczonej wyobraźni.,

 

  • Autor: Jean-Louis Roubira
  • Liczba graczy: gracze: 3-6
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 60 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

Great Western Trail: Kolej na Północ

Grając z rozszerzeniem „Great Western Trail – Kolej na północ”, nadal prowadzisz życie ranczera i pędzisz swoje stada z Teksasu do Kansas City. Kraj jednak dynamicznie się rozwija, a druga rewolucja przemysłowa wymusza konieczność zmian. Kluczowe są teraz inne miasta, jak choćby Chicago na północy czy Nowy Jork na wschodzie. Handel z nimi jest znacznie bardziej wymagający. Mimo to, decydujesz się poszerzyć obszar swojej działalności o północną część kraju. Zakładaj więc oddziały w miastach leżących wzdłuż świeżo wybudowanej trasy kolejowej na północ i korzystaj z nowych opcji rozwoju.,

 

  • Autor: Alexander Pfister
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 75-150 min
  • Wydawnictwo: Lacerta

K2: Lhotse

Lhotse. Z języka tybetańskiego: “południowy szczyt”. Czwarta co do wielkości góra świata, położona na południe od Mount Everest, stanowi część tego samego masywu. Swoją nazwę zawdzięcza osobie Charlesa Howarda-Buryego – kapitana pierwszej brytyjskiej ekspedycji w te niezbadane rejony świata. Lhotse stanowi rozszerzenie gry K2, w której zadaniem graczy jest na tyle sprawnie pokierowanie zespołem dwóch himalaistów, by wspięli się jak najbliżej szczytu. W skład dodatku wchodzi alternatywna, dwustronna plansza oraz nowe kafle pogody. Dodatek wprowadza również zupełnie nową mechanikę – żetony liny poręczowej, które pozwalają na ustalanie własnych szlaków. Posiadając rozszerzenie K2: Lhotse można rozegrać dwa różne scenariusze, korzystając z obustronnej planszy.,

 

  • Autor: Adam Kałuża
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 60 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

Kakao: Diamenty

Rozszerzenie do gry Kakao – Diamenty wprowadza do rozgrywki kolejne cztery interesujące dodatki: Kopalnię kamieni szlachetnych, Drzewo życia, Łaskę cesarza i nowych pracowników. Nowe dodatki można łączyć z dodatkami z 1. rozszerzenia – Czekolady. Można również stworzyć ,,dużą grę,,, w której wykorzystuje się podstawową wersję Kakao oraz wszystkie dostępne dodatki. Kopalnia kamieni szlachetnych – po odkryciu kafelka kopalni, kładzie się na nim jeden z czterech kamieni szlachetnych. Gracze pozyskują je, dokładając swoich robotników do kopalni. Po zebraniu zestawu różnych kamieni, wymieniają go na cenną złotą maskę. Drzewo życia – za każdego aktywowanego pracownika przyległego do kafelka drzewa życia, gracz może wziąć z banku złoto. Łaska Cesarza – gracz otrzymuje jedną sztukę złota, za każdym razem, kiedy rozpoczyna swoją turę i na jego kafelku pracowników znajduje się pionek cesarza. Nowi pracownicy – szesnaście zupełnie nowych kafelków pracowników. Po czterech dla każdego gracza!,

 

  • Autor: Phil Walker-Harding
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 60 min.
  • Wydawnictwo: G3 sp. z o. o. sp. kom.

Osadnicy Narodziny Imperium: Amazonki

Wojownicze plemię Amazonek, trzeci duży dodatek frakcyjny, wkracza do świata Osadników: Narodziny Imperium wprowadzając unikatowy mechanizm deckbuildingu, który pozwoli zachowywać w talii konkretne karty i skupić się na interesujących nas kombinacjach! Amazonki kładą bardzo silny nacisk na karty zapewniające „bonus za zbudowanie”. Większość kart, którymi dysponuje ich frakcja, dostarcza nam dobro tylko i wyłącznie podczas zbudowania, a sam ich koszt bardzo często odnosi się tylko i wyłącznie do fundamentu. Ta drobna zmiana wprowadza całkowicie nowy sposób postrzegania naszych budynków frakcyjnych. W nasze ręce zostaje również oddana możliwość odrzucania kart z talii, dzięki czemu będziemy w stanie kontrolować to, czym dysponujemy. Dzięki temu będziemy mogli skupić się na kilku kartach, które pozwolą zdobyć nam dużą liczbę punktów zwycięstwa. Stwórz własne Imperium Amazonek wedle własnych wyborów, w najnowszej odsłonie gry Osadnicy: Narodziny Imperium!,

 

  • Autor: Ignacy Trzewiczek, Joanna Kijanka
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 45-90 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games

Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham

Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.,

 

  • Autor: Kara Centell-Dunk, Tony Fanchi, Grace Holdinghaus,
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: +14 lat
  • Czas gry: czas: 2-3h
  • Wydawnictwo: GALAKTA

Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu

Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie – upiory.,

 

  • Autor: Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus,
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: +14 lat
  • Czas gry: czas: 2-3h
  • Wydawnictwo: GALAKTA

Power up – Doładowanie

Dodatek do gry ,,Potwory w Tokio,, Życie w Tokio stało się jeszcze bardziej niebezpieczne. W mieście pojawił się nowy potwór – niesamowity Pandakaï! Pozostałe potwory muszą zmutować i ewoluować, by stawić mu czoła. Walko o Tokio już nigdy nie będzie taka sama. Pudełko zawiera karty pasujące zarówno do nowej, jak i starej edycji Potworów w Tokio. ,

 

  • Autor: Richard Garfield
  • Liczba graczy: gracze: 2-6
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 30 minut
  • Wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.

Runebound: Nierozerwalne więzi

Rozszerzenie Nierozerwalne więzi wprowadza strategię i emocje trybów jednoosobowego oraz kooperacyjnego do każdej rozgrywki Runebound razem z dwoma zupełnie nowymi scenariuszami! Ponadto oba scenariusze z gry podstawowej, jak również scenariusz z zestawu scenariuszowego W sieci zmieniono z myślą o grze kooperacyjnej. Właśnie dzięki tym pięciu nowym scenariuszom będziesz mógł pokonać zło wspólnie z przyjaciółmi albo podjąć samodzielną próbę uratowania Terrinoth. Dodatkowo rozszerzenie oferuje nowe zasoby, nowych bohaterów i wiele innych elementów, które wykorzystasz podczas rywalizacji z pozostałymi graczami. Czy odpowiesz na wezwanie? Czy ukujesz heroiczne i nierozerwalne więzi?,

 

  • Autor: Tony Fanchi, Lukas Litzsinger,
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: +14 lat
  • Czas gry: czas: 2-3h
  • Wydawnictwo: GALAKTA

Santa Maria American Kingdoms

Pierwszy modułowy dodatek do gry Santa Maria – American Kingdoms pojawi się w sprzedaży od 29.10.2018. Co nas czeka? Przede wszystkim nowe wyzwania i możliwości rozwoju naszej kolonii. – Odkryjemy nowy, niezwykle przydatny surowiec: kakao. – Pojawią się specjaliści, dzięki którym wybór kości będzie jeszcze ciekawszą decyzją. – Postać gubernatora zawita do naszej kolonii i sprawi, że rozbudowa naszej planszy będzie bardziej dynamiczna. Ale uwaga! Rdzennej ludności sprzykrzyła się dominacja europejskich najeźdźców. Królestwo Majów staje do walki z kolonistami. Jeden z was wcieli się w asymetrycznego gracza, który będzie miał swoje własne cele i niepowtarzalne strategie. Poza tym w dodatku będą nowe żetony biskupów i uczonych.,

 

  • Autor: Eilif Svensson, Kristian Amundsen Ostby,
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 45-90
  • Wydawnictwo: Granna

Scythe: Fenris powstaje

Scythe: Fenris Powstaje to ostatnie i największe rozszerzenie do gry Scythe – większe niż niejedna gra planszowa! Zawiera w sobie fascynującą kampanię, składającą się z 8 epizodów, która odsłania pełną historię świata 1920+ Jakuba Różalskiego. Dzięki kampanii poznacie genezę i przebieg Wielkiej Wojny, a następnie rozegracie jej gorzki epilog. Rezultat zmagań będzie zależał od waszych decyzji, a te nie będą łatwe, gdyż fabuła kolejnych epizodów pozostanie tajna aż do ich rozpoczęcia (dzięki umieszczeniu ich komponentów w zamkniętych pudełeczkach)! Po przejściu kampanii wszelkie odsłonięte, nowe moduły (11) pozostaną w waszych rękach, znacznie podnosząc regrywalność podstawowej edycji gry. Ogromnym atutem tego rozszerzenia jest także fakt, iż wykorzystuje dwa poprzednie dodatki, ale może być rozgrywane również wyłącznie z podstawową wersją gry. ,

 

  • Autor: Jamey Stegmaier, Ryan Lopez DeVinaspre,
  • Liczba graczy: gracze: 1-5 (1-7 z rozszerzeniem)
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: ok. 120 min
  • Wydawnictwo: Phalanx

Smash Up: Awesome Level 9000

Poziom niesamowitości… rośnie… No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria! Rośliny plenią się poza wszelką kontrolą. Steampunkowcy modernizują pod siebie bazy. Duchy wyją ze swojego niematerialnego świata, a Niedźwiedzia Kawaleria przegania oponentów. Wykorzystując te talie można się doskonale bawić w dwie osoby, ale po co się ograniczać? Zmieszaj je z podstawowymi frakcjami, by liczba możliwych graczy dobiła do czterech i poczuj jak twoja niesamowitość szybuje do nieba i to nie windą, a rakietą! Brzmi całkiem spoko, nie?,

 

  • Autor: Paul Peterson
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 45 minut
  • Wydawnictwo: Bard Centrum Gier

Star Realms Cosmic Gambit

Zestaw dodatkowy Cosmic Gambit – dodatek wprowadza karty Gambitów, dające graczom jednorazowe bonusy. Kluczem do sukcesu jest wykorzystanie ich w odpowiednim momencie gry.,

 

  • Autor: Robert Dougherty Darwin Kastle
  • Liczba graczy: gracze: 2
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Games Factory

Star Realms Crisis Bohaterowie

Crisis: Bohaterowie – dodatek wprowadza karty Bohaterów, którzy swoimi heroicznymi czynami mogą przesądzić o losach bitwy.,

 

  • Autor: Robert Dougherty Darwin Kastle
  • Liczba graczy: gracze: 2
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Games Factory

Star Realms Crisis Wydarzenia

Crisis: Wydarzenia to dodatek do gry Star Realms, w którym pojawiają się nowe karty Wydarzeń zmieniające zasady gry już w chwili pojawienia się w Rzędzie Handlu.,

 

  • Autor: Robert Dougherty Darwin Kastle
  • Liczba graczy: gracze: 2
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Games Factory

Star Realms Gambit

Zestaw dodatkowy Gambit – poza nowymi kartami Gambitów, dodatek zawiera scenariusze do gry solo i kooperacyjnej, oraz nowy rodzaj neutralnego statku. ,

 

  • Autor: Robert Dougherty Darwin Kastle
  • Liczba graczy: gracze: 2
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Games Factory

Star Wars: Rebelia – Imperium u władzy

Imperium u władzy dostarcza graczom wiele nowych, emocjonujących opcji do gry planszowej Star Wars: Rebelia. Bohaterowie i złoczyńcy z filmu Łotr 1: Gwiezdne Wojny – Historie oraz ulubione postaci fanów takie jak Hutt Jabba wnoszą nowe umiejętności, niezwykle przydatne w walce o los galaktyki. Ponadto nowe pojazdy oraz zasady walki w formacie kinowym pozwalają na rozegranie trzymających w napięciu bitew przepełnionych ekscytującymi sytuacjami rodem z filmów. Niezależnie od tego, której stronie jesteście oddani, niniejsze rozszerzenie jest przepełnione niezbędnymi narzędziami, które pomogą wam podbić lub uwolnić galaktykę. Nadszedł czas, aby stanąć do walki!,

 

  • Autor: Corey Konieczka
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: +14 lat
  • Czas gry: czas: 3-4h
  • Wydawnictwo: GALAKTA

Terraformacja Marsa: Kolonie

Świat otworzył przed nami swe wrota. Korporacje, które do tej pory działały na Marsie, w pogoni za minerałami i zasobami, rozszerzają swoją działalność na inne zakątki Układu Słonecznego. Większości z nich nie da się przystosować do życia na większą skalę, ale budowanie na nich niewielkich kolonii może okazać się bardzo opłacalne i przynieść Ci profity na drodze do terraformowania Marsa. Wyślij swoją flotę handlową na odległe księżyce! Stwórz kolonię gdzieś w chmurach Jowisza! I pozwól, by Twoje ziemskie aktywa popchnęły Cię do sukcesu. Kolonie to dodatek do Terraformacji Marsa, który możemy dowolnie łączyć z pozostałymi rozszerzeniami. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także zestaw dodatkowych kart i nowe korporacje.,

 

  • Autor: Jacob Fryxelius
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 120 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

This War of Mine: Gra planszowa – Opowieści ze zniszczonego miasta

Rozszerzenie Opowieści ze zniszczonego miasta zawiera nowe elementy i setki zupełnie nowych skryptów, które na ponad 120 stronach opisują niezwykłe historie z oblężonego Pogoren. Co ważne, to historie, na które będziecie mieli bezpośredni wpływ i których długo nie zapomnicie. Samo rozszerzenie podzieliliśmy na szereg modułów, które możecie opcjonalnie wykorzystywać w grze – wzbogacać o nie kampanie i scenariusze, tym samym sięgając do nowych pokładów fabuły oraz wojennych dramatów.,

 

  • Autor: Marek Mydel, Michał Oracz, Jakub Wiśniewski
  • Liczba graczy: gracze: 1-6
  • Wiek graczy: wiek: +18 lat
  • Czas gry: czas: 120 min
  • Wydawnictwo: GALAKTA

Vikings Gone Wild: Masters of Elements

Vikings Gone Wild: Master of Elements to pierwszy duży dodatek do wielokrotnie nagradzanej i dobrze przyjętej gry karcianej opartej na mechanice budowania talii – Vikings Gone Wild, wprowadzający do rozgrywki nowe elementy: nową planszę żywiołów, z której kontrolowany przez nas druid będzie mieszał w rozgrywce, nowy rodzaj surowców – żywioły natury, wody i ognia, karty bogów i artefaktów oraz zupełnie nowy, bardziej strategiczny rodzaj jednostek – potwory (podzielone według żywiołów). Oprócz tego dodatek zawiera karty, które rozszerzają podstawowe mechaniki: nowe karty misji, bonusów końcowych, ścieżki Odyna oraz łaski bogów. ,

 

  • Autor: Julien Vergonjeanne
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 60-90 minut
  • Wydawnictwo: Games Factory

Wojownicy Midgardu: Valhalla

Valhalla skupia się przede wszystkim na dalszych losach wojowników, których straciliście podczas każdej w walk, gdzie wieczna chwała jest dla nich największą z możliwych nagród. Dzięki pomocy Walkirii zostaniecie odbarowani potężnym błogosławieństwem oraz przedmiotami, które pomogą Wam pokonać siły zła, zarówno w Midgardzie, jak i w zaświatach.,

 

  • Autor: Ole Steiness
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 12+
  • Czas gry: czas: 60
  • Wydawnictwo: Czacha Games

Wyspa Skye: Wędrowiec

Wyspa Skye: Wędrowiec to rozszerzenie, które w znacznym stopniu urozmaica rozgrywkę. Podczas gry, znacznie bardziej niż do tej pory, liczyć będzie się to, jakie żetony zdobywasz i jak je układasz. Po terytorium twojego klanu poruszać się będzie wędrowiec, który może dostarczyć sporo korzyści, o ile mądrze zaplanujesz jego podróż przez królestwo.,

 

  • Autor: Alexander Pfister, Andreas Pelikan,
  • Liczba graczy: gracze: 2-5
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 60 min.
  • Wydawnictwo: Lacerta

Zombicide: Wulfsburg

Wulfsburg to ogromny dodatek rozszerzający świat Zombicde o nowe możliwości! W środku pudełka znajdziecie nowy rodzaj Zombie. Teraz podczas rozgrywki na swojej drodze, gracze będą mogli spotkać Wilki Zombie. Ten niebezpieczny przeciwnik jest najszybszym wrogiem, z jakim przyjdzie się spotkać Ocalałym. Wilki Zombie posiadają aż 3 aktywacje! Pozostaje tylko mieć nadzieję, że za następnymi drzwiami nie czai się stado wygłodniałych wilków. To nie przelewki, Wilki Zombie pojawiają się zawsze w grupach, nigdy same! Stańcie jeszcze raz do walki z hordą Zombie, zagrajcie w trybie krwistoczerwonym i przekroczcie granice swoich umiejętności! Zmierzcie się z Wilkami Zombie wykorzystując nowy rodzaj kafli terenu – Wieże, które pozwolą wam strzelać do waszych wrogów z wysokich na kilkanaście metrów stanowisk strzelniczych! Przygotujcie się na Zombie, które jeszcze nigdy nie były tak potężne, jak w Zombicide: Wulfsburg!,

 

  • Autor: Raphaël Guiton, Jean-Baptiste Lullien, Nicolas Raoult ,
  • Liczba graczy: gracze: 1-6
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 60 Min
  • Wydawnictwo: Portal Games