TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO KONKURSU

Gry do kategorii przydzielają wydawnictwa podczas ich zgłaszania do Konkursu (§ V Regulaminu)

Arcanon

Arcanon to gra strategiczno-taktyczna, podczas której gracze wcielają się w rolę Magów przebywających* na Uniwersytecie Poza Miejscem i Czasem, programujących Zaklęcia podczas pojedynków submagicznych**. To tutaj, Najpotężniejsi komponują Incantatio, redagują Verbum, kreują Somaticum i stanowią Lex. Przynajmniej starają się to robić, w przerwach pomiędzy niezmiernie ważnymi spotkaniami, na których zawsze, zapewne przez przypadek, można znaleźć obficie zastawiony stół i kanapę do drzemki. *Z początku miałem ochotę użyć słów świadczących o tym, że odbywa się tam instensywny proces nauczania, jednak po zastanowieniu, doszedłem do wniosku, że to mogło wprowadzić w kardynalny błąd. **Jeśli przywykliście do tego, że walki magiczne pełne są rzucania zaklęć i miotania pociskami, które pojawiają się po wypowiedzeniu formuły, to wiedzcie, że na U. P. M. I. C by to nie przeszło. To nieefektywne w przypadku walki z Magami. Pojedynki submagiczne, które trwają krócej niż mrugnięcie okiem.

  • Autor: Artur Gawor
    • debiut autora
    • polski autor
  • Liczba graczy: 2-8
  • Wiek graczy: 13 i więcej
  • Czas gry: 15-30 minut
  • Wydawnictwo: Game Engineer

Azul Witraże Sintry

Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii? W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.

  • Autor: Michael Kiesling
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 30-45 min.
  • Wydawnictwo: Lacerta

Brzdęk! W! Kosmosie!

W Kosmosie nikt nie usłyszy… TWOJEGO BRZDĘKU! Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora – swego flagowego statku. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa. Wraz z innymi złodziejaszkami postanawiasz odciążyć dyktatora ze zbędnych bogactw. Prosta sprawa, wystarczy przedostać się do modułu dowodzenia, zgarnąć, co się da i znikać, ile sił w nogach. Jeżeli ci się poszczęści, na swej drodze napotkasz wartościowych sprzymierzeńców i znajdziesz użyteczny sprzęt… Jest tylko jeden problem. Jeden fałszywy ruch i… Brzdęk! Czujne ucho Eradikatusa od razu wychwyci dźwięk wydawany przez intruza. Co gorsza, kiedy ten niezbyt przyjemny typek zorientuje się, że w twoich kieszeniach brzdęka sporo jego ulubionych zabawek, będzie bardzo, bardzo zdenerwowany. Zachowaj zatem ostrożność i licz na to, że twoi konkurenci narobią więcej rabanu, ściągając na siebie uwagę Eradikatusa.

  • Autor: Paul Dennen
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 45-90
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

Cztery do wygranej

Cztery do wygranej to oparta na prostych zasadach gra, która dostarczy satysfakcji każdemu. Do dyspozycji mamy 25 kości w pięciu kolorach. Zabawa polega na losowym bądź wskazanym w instrukcji ułożeniu ich na matrycy. Następnie każdy z graczy wybiera kolor swoich kości. Od tego momentu musimy ułożyć cztery kości w swoim kolorze w linii prostej, wzdłuż, w poprzek lub po przekątnej. Liczy się także ułożenie kości w kwadracie obok siebie. Ruchy wykonujemy zamieniając miejscami swoje kości z kośćmi w innym kolorze. Trudności całej operacji dodaje fakt, że nie wolno przestawiać nam kości przeciwnika. 3 warianty gry sprawią, że nigdy się nie znudzisz.

  • Autor: Jerzy Kot
    • debiut autora
    • polski autor
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 7+
  • Czas gry: 15 minut
  • Wydawnictwo: Alexander

Dice Settlers

Czy jesteś prawdziwym osadnikiem z krwi i kości? Z kawałkiem własnej ziemi, odrobiną potrzebnych zasobów, zaufanymi ludźmi stajesz przed nieznanym i spełniasz swoje marzenia. Nowy Świat otwiera przed Tobą wachlarz możliwości stworzenia nowego domu… Musisz jednak pamiętać że nie jesteś tu sam! Przybyli także inni Osadnicy, którzy mimo skromnych początków, będą chcieli mieć udział w odkryciu Nowego Świata tak jak Ty. Czy uda Ci się ich zdominować? “Dice Settlers: Osadnicy z Krwi i Kości to cywilizacyjna gra planszowa opierająca się na zbieraniu puli kości, gromadzeniu zasobów oraz kontroli obszaru. Podczas swojej tury, gracz sięga do woreczka z kośćmi, rzuca je oraz wykonuje akcję: eksploruje nowe lokacje, buduje planszę, zbiera zasoby lub handluje, rozwija technologie dzięki czemu uzyskuje nowe możliwości. Każdy gracz wybiera własną drogę do zwycięstwa.

  • Autor: Dávid Turczi
  • Liczba graczy: 1-4
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 60-90
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

Elekt

Elekt to taktyczna gra karciana dla 2-4 osób utrzymana w stylistyce dark fantasy. Wcielacie się w pretendentów do tronu mrocznego Dominatu Ebionitów. Aby przejąć władzę będziecie przywoływać upiory i sługi Ciemności, aby zasilać ich moce Żarem. Najprzebieglejszy z Was zasiądzie na szczycie Wieży Dzwonów. Gra osadzona jest w post apokaliptycznym świecie techno fantasy stworzonym przez Michała Markowskiego i opisanym w podręczniku RPG Klanarchia. Elekt jest pozycją która wyśmienicie sprawdza się w rozgrywce dwuosobowej. Grając z większą ilością przeciwników przygotuj się na krótkotrwałe przymierza i dynamiczne zwroty akcji.

  • Autor: Krzysztof Głośnicki
    • debiut autora
    • polski autor
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 16+
  • Czas gry: 60-90 minut
  • Wydawnictwo: What The Frog

Europe Divided

W Europe Divided prowadzi się jedną z dwóch potęg: Zachodnią Europę lub Rosję. Polityczne i militarne wpływy graczy ścierają się w walce o kontrolę nad Europą Środkową i Wschodnią oraz nad Kaukazem. Europa jest potężna i bogata, ale też zbiurokratyzowana i opieszała w działaniu. Rosji brak potencjału Europy, ale za to jest w stanie błyskawicznie reagować. Gracze zdobywają punkty poprzez osiąganie politycznej dominacji oraz za wygrywanie wydarzeń. Rozgrywka, oparta na mechanice card driven, jest bogata w historyczne nawiązania, uwypukla także potencjalne ogniska współczesnych kryzysów. Gracze wykorzystują karty poszczególnych krajów do uzyskania wpływów politycznych i militarnych, zwiększenia zasobów finansowych oraz zapewnienia obecności swoich wojsk. Mechanizm zarządzania talią powoduje osłabienie możliwości talii gracza w miarę wzrostu jego wpływów, kreując dylemat pomiędzy chęcią rozwoju, a obawą przed nadmiernym rozciągnięciem wpływów.

  • Autor: Chris Marling, David Thompson
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 90 min
  • Wydawnictwo: PHALANX

Hadara

Rozgrywka Hadary toczy się w świecie kultur i krain naszej Ziemi. Czeka cię długa droga – przemierzając trzy epoki rozwiniesz swój nowy świat od małej osady do wysoko rozwiniętej cywilizacji. Zasiedlisz go postaciami pochodzącymi z różnych kontynentów, kręgów kulturowych, a nawet wieków. Aby przypadła ci wieczna chwała i zaszczyty, musisz starannie dobierać osiągnięcia i postacie. Nie ignoruj przy tym rozwoju rolnictwa, kultury i siły militarnej – w przeciwnym razie Twój rywal może okazać się potężniejszy od Ciebie. Kto jako pierwszy doprowadzi swoją cywilizację do rozkwitu?

  • Autor: Benjamin Schwer
  • Liczba graczy: 2-5
  • Wiek graczy: 10+
  • Czas gry: 45-60 minut
  • Wydawnictwo: Bard Centrum Gier

Hard City

Hard City to taktyczno-przygodowa gra z gatunku wszyscy na jednego. Świat, w którym rozgrywa się akcja, inspirowany jest filmami i serialami akcji rodem z lat 80-tych. Rozgrywka opiera się o system scenariuszy zwanych w grze odcinkami. W każdym z nich jeden z graczy wciela się w rolę Doktora Zero – tyleż genialnego, co nikczemnego naukowca. Pozostali natomiast wchodzą w skóry dzielnych funkcjonariuszek i funkcjonariuszy Departamentu Policji Hard City (w skrócie HCPD – niech ci nie przychodzą do głowy pomysły na głupie przeróbki, za to można dostać mandat! ). Czy zdołają pokrzyżować plany szalonego Doktora? Czy tym razem zło zatriumfuje?

  • Autor: Adam Kwapiński, Marek Raczyński
    • polski autor
  • Liczba graczy: 1-5
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 60
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

KeyForge

Wkrocz do niezwykłego świata Tygla i weź udział w odwiecznym konflikcie, wcielając się w Archonta i prowadząc do boju kompanię rozmaitych istot. Dopasuj strategię do możliwości swojej talii i jak najlepiej wykorzystaj okoliczności, by rozgromić przeciwnika. Wykorzystując związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny ? mber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec. Keyforge to pierwsza na świecie Unikalna Gra Karciana, w której każda talia stanowi jedyną w swoim rodzaju kombinację 37 kart z dostępnej puli. Otwierając pudełko otrzymujemy wszystko, co niezbędne do walki: mieszankę istot, technologii, artefaktów i umiejętności, które odpowiednio wykorzystane wspomogą nas w walce o zwycięstwo. Za każdym razem będziemy musieli nieco zmodyfikować swoją strategię i dostosować ją do specyfiki danej talii, dzięki czemu kolejne rozgrywki pozostaną wyzwaniem.

  • Autor: Richard Garfield
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 15-45 min.
  • Wydawnictwo: Rebel

Maracaibo

Maracaibo, które zaprojektował Alexander Pfister, przenosi graczy w okres XVII-wiecznej kolonizacji Karaibów, świat pełen przygód i możliwości, gdzie najważniejsze europejskie nacje walczą o dominację, starając się poszerzyć i umocnić swoją potęgę polityczną oraz gospodarczą. W ciągu czterech rund gracze opływają swoimi statkami Karaiby, dostarczając towary do miast lub wykonując tam różne działania, przybliżające ich do zwycięstwa. Swoim statkiem poruszają się po wyznaczonym kursie, od punktu do punktu, dostosowując szybkość do sytuacji na planszy. W ten sposób robią wszystko, co w ich mocy, aby zwiększyć swoje wpływy u trzech dominujących w regionie nacji, budować wpływowe połączenia i osiągnąć w ten sposób sławę oraz fortunę. Zwycięży ten z nich, któremu uda się zrealizować plany w sposób najbardziej efektywny. Czy osiągnie to budując potężny okręt, czy może tocząc bitwy, tworząc siatkę pomocników, eksplorując dzikie ostępy albo wykonując najprzeróżniejsze zadania?

  • Autor: Alexander Pfister
  • Liczba graczy: 1-4
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 30 minut / gracza
  • Wydawnictwo: Fishbone Games

Newton

Zostań największym uczonym swoich czasów! Gra planszowa Newton przenosi gracza do połowy XVII wieku, kiedy to rozpoczął się okres wielkich zmian w historii ludzkości – rewolucja naukowa, zapoczątkowana przez wprowadzenie nowych metod naukowych. Złotymi zgłoskami w historii zapisują się wielcy naukowcy i myśliciele, którzy zmieniają oblicze świata na zawsze: Galileusz, Kopernik, Keppler, Bacon, a przede wszystkim sir Isaac Newton. Podczas rozgrywki gracz wciela się w rolę młodego ambitnego naukowca, którego marzeniem jest zostać wielkim geniuszem swoich czasów. W tym celu gracze udają się w podróż po Europie, odwiedzają kolejne miasta oraz Uniwersytety i uczą się formułować nowe teorie, tworzyć nowe narzędzia oraz pracować, by uzyskać fundusze.

  • Autor: Simone Luciani, Nestore Mangone
  • Liczba graczy: 1-4
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 90
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

Odfrunęło z wiatrem

Podziwiaj piękne i zwiewne motyle! Po długiej wędrówce po lesie w końcu znajdziesz idealną łąkę do ustawienia swojego aparatu. Zielone morze trawy kołysze się łagodnie na wietrze, widać piękne kwiaty skąpane w porannej rosie. Pada na nie łagodne światło słoneczne. Nad tą idylliczną scenerią unoszą się stada motyli w powolnym, rozmyślnym tańcu. Światło migocze w złotym kurzu, gdy pierwszy raz spojrzysz przez obiektyw i przygotujesz się do uchwycenia najpiękniejszych widoków na zdjęciu! Odfrunęło z wiatrem to rodzinna gra percepcji, planowania i obrazowania piękna przyrody. Odfrunęło z wiatrem to lekkie na zasady, angażująca rozgrywka i oprawa prawdziwie cudowna dla oka!

  • Autor: Dennis Kirps, Christian Kruchten, Jean-Claude Pellin
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 10+
  • Czas gry: 30-45
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

Patchwork Doodle

Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki – z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Z tego powodu przygotowania musisz rozpocząć już od deski kreślarskiej! Wybieraj starannie skrawki i korzystaj w odpowiednich momentach z dostępnych narzędzi, aby zaprojektować najpiękniejsze rękodzieło i wygrać grę. W grze Patchwork Doodle jej autor, Uwe Rosenberg, zaprasza nas do zupełnie nowej zabawy, bazującej na podstawowej grze Patchwork. Tym razem nie będziemy układać żetonów na planszy. Będziemy je rysować!

  • Autor: Uwe Rosenberg
  • Liczba graczy: 1-6 i więcej
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 20 min.
  • Wydawnictwo: Lacerta

Point Salad

Point Salad to szybka i zabawna gra familijna polegająca na dobieraniu kart! Istnieje ponad 100 możliwości zdobywania punktów. Gracze mogą stosować szeroki wachlarz strategii, dzięki czemu każda rozgrywka jest wyjątkowa! Dobieraj najlepsze kombinacje warzyw i kart punktowych z nieustannie zmieniającego się targu. Łącz ze sobą karty warzyw oraz sposoby punktacji, by stworzyć najlepszą sałatkę!

  • Autor: Molly Johnson, Robert Melvin, Shawn Stankewich
  • Liczba graczy: 2-6
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 15-30 minut
  • Wydawnictwo: Bard Centrum Gier

Stellium

U świtu stworzenia Wszechświata, najważniejsza staje się decyzja, kto zostanie jego głównym architektem. W Stellium wcielacie się w bóstwa, które będą ze sobą rywalizować podczas wspólnej kreacji kosmosu. Stellium to doskonała strategiczna gra dla całej rodziny. W trakcie rozgrywki, każdy z graczy będzie starał się zrealizować cel, odtwarzając zadawane układy ciał niebieskich. Jednak posunięcia przeciwników, a także ciągle zmieniająca się, ruchoma plansza, sprawią, że zadaniu temu podołają tylko najlepsi, najbystrzejsi budowniczowie galaktyk!

  • Autor: Remi Saunier
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 10+
  • Czas gry: 30
  • Wydawnictwo: CUBE Factory of Ideas

Stworologia: Ekspedycja

Stworologia to pięknie wydana gra, która łączy w sobie wiele mechanik. Eksploracja została tu połączona z akademicką rywalizacją uczonych, którzy muszą zgromadzić jak najwięcej informacji o mieszkańcach badanych lochów. Gracze muszą uważać nie tylko na siebie nawzajem, mieszkańcy podziemi nie lubią wścibskich obcych! Twórcy określają Stworologię atypowym dungeon crawlerem, gdzie celem graczy nie jest eksterminacja okrutnych mieszkańców lochów, ale poznanie ich zwyczajów, kultury i wierzeń, poprzez gromadzenie istotnych informacji (kostek). W dodatku gracze muszą robić wszystko, by jak najdłużej pozostać niezauważonymi. Przedstawicielem mieszkańców lochów, którego figurka pojawia się w grze, aby utrudniać graczom eksplorację i badania, jest boss, czyli lokalny przywódca. Do starć zbrojnych pomiędzy graczami co prawda nie dochodzi, ale akcja szpiegostwa, pozwalająca wykradać informacje przeciwnikom w zasadzie ma z walką dość dużo wspólnego. To po prostu inny rodzaj pojedynku.

  • Autor: Diego Fonseca, Danilo Guidi
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 90 minut
  • Wydawnictwo: Fishbone Games

Tiny Epic: Mechs

W Tiny Epic: MECHS gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów, którzy podczas sześciu rund będą walczyć każdy przeciw każdemu w celu wyłonienia zwycięzcy. Co rundę gracze programują sekwencję akcji, które następnie wykonują ich zawodnicy. Dzięki tym akcjom możliwe jest poruszanie się po arenie, rozstawianie wieżyczek i wybuchowych min, zbieranie zasobów, kupowanie uzbrojenia, zakładanie pancerzy wspomaganych, a czasem także przejmowanie kontroli nad megamechem. Gracze wykonują po jednej zaprogramowanej akcji w ustalonej kolejności, po czym powtarzają to, aż każdy wykona swoje cztery elementy programu. Kiedy pilot wkroczy do strefy, w której przebywa pilot innego gracza, dochodzi do walki. Gracze atakują się, używając na zmianę swoich broni, aż jeden z nich zużyje cały swój oręż, po czym będzie się musiał wycofać, lub zostanie pokonany i odrodzi się w bazie. Dzięki dobremu rozplanowaniu użycia broni można blokować działania przeciwnika i wyprowadzać potężniejsze ataki.

  • Autor: Scott Almes
  • Liczba graczy: 1-4
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 30-60 minut
  • Wydawnictwo: Fishbone Games

Triang Wars

Triang Wars to spełnienie marzeń o łatwej i szybkiej grze bitewnej w klimacie II WŚ oferującej szeroki wachlarz taktycznych możliwości. Wykaż się strategicznym zmysłem, zostań Generałem jednej z 3 armii i walcz o zwycięstwo! Szkol i rekrutuj wojska, przejmuj i fortyfikuj teren na planszy, walcz i przejmuj cele strategiczne pilnując by przeciwnik nie zdobył Twojej Kwatery Głównej. Do dyspozycji masz czołgi, samoloty, wozy bojowe, wyspecjalizowane jednostki piechoty o różnym przeznaczeniu i właściwościach. Chcesz szybko przetransportować swoją piechotę? Zabierz ją na pokład wozów bojowych i samolotów aby przeprowadzić desant. Twoi żołnierze są ranni a pojazdy uszkodzone? Udziel im pomocy opatrując rany i naprawiając usterki. W odpowiednim momencie wykorzystaj niszczycielskie ataki specjalne rakiety V1, Katiusze czy Bombowce. To wszystko podane w innowacyjnej formie metalowej planszy z niespotykaną w grach bitewnych siatką trójkątów i magnetycznych żetonów. Wojna inna niż dotąd.

  • Autor: Łukasz Kaczanowicz i Paweł Licznerski
    • debiut autora
    • polski autor
  • Liczba graczy: 2-8
  • Wiek graczy: od 14 lat
  • Czas gry: 45-75 min
  • Wydawnictwo: Duck’s Games

Trismegistus

Zostań największym alchemikiem! Historia alchemii naznaczona została nieustannym dążeniem do odkrycia jednego z największych sekretów wszechświata – kamienia filozoficznego. Liczni uczeni wierzyli, że tajemnica jego stworzenia skryta jest w obszernych naukach i licznych formułach zawartych w pracach Hermesa Trismegistusa. Niejeden z nich poświęcił całe swoje życie na badanie tych starożytnych mądrości, licząc, że starania zostaną nagrodzone wieczną sławą. Teraz Ty możesz spróbować swych sił na trudnej ścieżce do wiekopomnej chwały. Eksperymentuj, dokonuj transmutacji metali i zdobądź potężne artefakty! Jeżeli zgłębisz tajemnice i posiądziesz moc czterech żywiołów, być może zdołasz opracować formułę kamienia filozoficznego, a Twe imię będzie po kres czasów wymieniane obok samego Hermesa Trismegistusa niczym synonim mądrości!

  • Autor: Federico Pierlorenzi, Daniele Tascini
  • Liczba graczy: 1-4
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 90-120
  • Wydawnictwo: Lucrum Games

Wyprawa do El Dorado

Proste zasady, wielkie emocje! Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.

  • Autor: Reiner Knizia
  • Liczba graczy: 2-4
  • Wiek graczy: 10-110
  • Czas gry: 45 minut
  • Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA

Zamek

Zamek to polska edycja gry The Castle wydawanej w innych krajach w serii Carcassonne. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach.

  • Autor: Reiner Knizia
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 8-108
  • Czas gry: 45 minut
  • Wydawnictwo: NASZA KSIĘGARNIA

Złapmy Lwa! 9×9 Shogi

Złapmy lwa 9×9 jest znakomitą grą strategiczno-logiczną. Bez trudnych zasad z zachowaniem tych samych wartości edukacyjnych. Myślenie logiczne, przewidywanie, planowanie oraz zaradność to umiejętności, które gra znakomicie rozwija u dzieci już od 7 roku życia dając przy tym wiele zabawy i satysfakcji z gry. Duża plansza, 40 kolorowych i precyzyjnie wykonanych klocków z polskiego drewna bukowego zapewniają wysoką jakość i trwałość gry. Grając i trenując można zostać mistrzem Polski w Shogi.

  • Autor: Madoka Kitao
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 7+
  • Czas gry: 30 – 60 min
  • Wydawnictwo: Ei System Sp. z o. o.