GALAKTA

TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO ETAPU II

Machina Arcana

W grze Machina Arcana gracze wcielają się w odkrywców wrzuconych w czeleście przerażających podziemi, którzy walczą o przetrwanie i przechodzą kolejne rozdziały jednej z wielu opowieści grozy. Nawet jeśli uda im się pozostać przy życiu do końca historii, czeka na nich wyjątkowy finał ze specjalnymi zasadami. Unikatowe środowisko, interaktywny ekwipunek, zasady walki oraz taktyczna różnorodność stanowią integralną część wyjątkowej opowieści, co gwarantuje zarówno pełne zanurzenie się w świat gry, jak i ogromna regrywalność. Jednak gracze muszą strzec się na każdym kroku! Horda unikatowych, przerażających potworów tylko czeka, aby zniszczyć drużynę. Jakby tego było mało, sama Groza utrudnia rozgrywkę i niweczy wszelka nadzieje na zwycięstwo pośród nieprzyjaznych komnat.

 

  • Autor: Juraj Bilich
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 13+
  • Czas gry: czas: 150min
  • Wydawnictwo: GALAKTA
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Ekspercka
    • Gra Tematyczna

Pax Pamir: Druga edycja

Pax Pamir to strategiczna gra historyczna opowiadająca o polityce i władzy w dziewiętnastowiecznym Afganistanie od autora gier Root i John Company. Gracze będą sprzymierzać się z różnymi sojusznikami, aby zbudować nowe państwo, które będzie w stanie odeprzeć wrogie ataki. Zwyciężyć może jednak tylko jeden gracz. Sojusze będą stawały się coraz silniejsze, a sprzymierzeńcy z przeszłości posuną się do szpiegostwa i podstępów, aby zabezpieczyć swoja własną dominację.

 

  • Autor: Cole Wehrle
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 13+
  • Czas gry: czas: 45-120 min
  • Wydawnictwo: GALAKTA
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Ekspercka
    • Gra Tematyczna
    • Gra Średniozaawansowana

The Thing: Gra planszowa

The Thing – Gra planszowa przeniesie was do wydarzeń znanych z kultowego filmu wyreżyserowanego w 1982 r. przez mistrza kina grozy, Johna Carpentera. Gra skupia się na umiejętnościach naśladowania i asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Prawdziwym celem Obcego jest ucieczka z bazy i rozprzestrzenienie się po naszej planecie. Sukces nie będzie łatwy, ponieważ obecni w grze ludzie będą starali się temu zapobiec. Na zachowanie Obcego duży wpływ będzie miał przebieg gry oraz to, jak blisko ujawnienia jego prawdziwej tożsamości będą pozostali gracze. Obcy może zdecydować się na pełną współpracę z ludźmi, aby uciec wraz z nimi, lub może próbować zasymilować jak najwięcej z nich, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Może też ujawnić się i walczyć z nimi z pełną przebiegłością i brutalną siłą.

 

  • Autor: Giuseppe Cicero, Andrea Crespi
  • Liczba graczy: gracze: 1-8
  • Wiek graczy: wiek: +14
  • Czas gry: czas: 60-90 min
  • Wydawnictwo: GALAKTA
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Tematyczna
    • Gra Średniozaawansowana

Wyspa dinozaurów

W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności! Czeka na ciebie upragniona emerytura – jeśli tylko że uda ci się stworzyć większy i lepszy park niż twoi rywale! Nie będzie to jednak takie proste. Musisz zatrudnić odpowiedni personel, prześcignąć rywali w wyścigu po najciekawsze okazy dinozaurów i ocenić, jakie atrakcje przyciągną najwięcej gości. Wszystko to jednak na nic, jeśli nie zadbasz o odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby utrzymać niesforne dinozaury pod kontrolą.

 

  • Autor: Jonathan Gilmour, Brian Lewis
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 90-120min
  • Wydawnictwo: GALAKTA
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Tematyczna
    • Gra Średniozaawansowana