LUCKY DUCK GAMES

TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO KONKURSU - ZGŁASZAJĄC WYDAWCY SAMI PRZYDZIELAJĄ GRY DO KATGORII

Calico

W Calico zadaniem graczy jest uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Wybierz takie wzory i kolory, które spodobają się twojemu kotu i dadzą ci najwięcej punktów na koniec gry. Niech nie zmyli was wygląd. Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom.

 

  • Autor: Kevin Russ
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: 10+
  • Czas gry: 30 - 45 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra dla Całej Rodziny

Esy Floresy

Gra nawiązuje do wiktoriańskiej symboliki kwiatów, wykorzystywanej do przekazywania tajnych wiadomości między przyjaciółmi i kochankami. Prosta mechanika – ja dzielę, ty wybierasz – zawiera w sobie elementy blefu i strategii. Ten tytuł świetnie sprawdzi się zarówno w gronie początkujących, jak i bardziej zaawansowanych graczy.

 

  • Autor: Elizabeth Hargrave
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 20 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Imprezowa
    • Gra dla Całej Rodziny

Kroniki Zbrodni 1400

"Rok 1400. Nazywasz się Abelard Lavel, jesteś rycerzem w służbie króla. Już w dzieciństwie miewałeś dziwne, prorocze sny – widziałeś w nich zbrodnie z przeszłości i z przyszłości. Nauczyłeś się wykorzystywać swoje niezwykłe zdolności do rozwiązywania zagadek, których nikt inny nie potrafi wyjaśnić. Wielu mieszkańców miasta pragnie skorzystać z twoich usług. Czy jesteś w stanie im pomóc? Kroniki zbrodni: 1400 jest samodzielną grą, rozwijającą pomysły znane z podstawowych ""Kronik zbrodni"". Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i zatrzymaj mordercę, zanim będzie za późno!"

 

  • Autor: David Cicurel, Wojciech Grajkowski
    • polski autor
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 60 - 90 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Tematyczna
    • Gra Zaawansowana

Nova Luna

Od wieków księżyc wpływa na nasze życie. Jest jednym z najlepiej zbadanych i opisanych ciał Układu Słonecznego, ale wciąż kryje przed nami wiele tajemnic... Księżyc w nowiu jest symbolem nowego początku. To idealny moment, by zacząć kolejne wyzwania i zaplanować swoją przyszłość. O to właśnie chodzi w grze NOVA LUNA (łac. księżyc w nowiu). W każdej rundzie musisz optymalizować swoje wybory i planować przyszłość opierając się na kurczących się zasobach kafelków księżycowego koła. Z każdym nowiem księżyca, musisz opracować nową strategię. Znajdź swój sposób na ułożenie kafelków oraz synergię między nimi i wygraj grę! NOVA LUNA łączy w sobie mechaniki dobierania kafelków i upływu czasu z bardzo ciekawym sposobem punktacji. Świetnie sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna, jak i bardzo przyjemny przerywnik między cięższymi tytułami.

 

  • Autor: Uwe Rosenberg, Corne Van Moorsel
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 30 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Całej Rodziny

Paranormalni Detektywi

Otwierasz oczy i doznajesz największego szoku w swoim życiu – ono właśnie dobiegło końca, a Ty jesteś zawieszonym w powietrzu duchem! Przerażony patrzysz w dół na własne ciało i dostrzegasz, że dziwna grupa nieznajomych zgromadziła się wokół Twoich doczesnych szczątków, przyglądając się im z fascynacją. To... detektywi! Naprowadź ich na trop mordercy, by sprawiedliwości mogło stać się zadość! Paranormalni Detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę Ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w Paranormalnych Detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, Detektywi będą komunikować się z Duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając Sznury Wisielca, zagrywając Karty Tarota, układając na Tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego Detektywa!

 

  • Autor: Marcin Łączyński, Szymon Maliński, Adrian Orzechowski
  • Liczba graczy: 2 - 6
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 45 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Imprezowa
    • Gra Tematyczna

Pionierzy

Pionierzy to 2-osobowa gra karciana o zasiedlaniu Dzikiego Zachodu. Gracze układają przed sobą karty terenów, tworząc jak największe obszary pustyń, równin, gór czy prerii. Starają się przy tym realizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 kombinacji punktacji. W swojej turze gracz może dobrać kolejną kartę z kręgu lub pominąć kilka kart, by wziąć tę wybraną. Wszystkie przeskoczone karty trafiają do przeciwnika, więc trzeba wyważyć, co się opłaca dobrać dla siebie, a co ewentualnie można oddać przeciwnikowi. Dobrane karty gracze układają przed sobą, tworząc krainę Dzikiego Zachodu. Punkty zdobywa się za największe obszary danego rodzaju oraz za specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje bardzo ciekawe i unikalne połączenia – do zwycięstwa nigdy nie prowadzi ta sama droga.

 

  • Autor: Steven Aramini, Danny Devine, Paul Kluka
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 20 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób

Urbanista

Urbanista to kooperacyjna gra karciana o rozbudowie miasta. Gracze muszą ze sobą współpracować, by stworzyć jak największe dzielnice mieszkalne, handlowe czy parkowe i zrealizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 możliwych kombinacji punktacji. W swojej turze gracz dokłada do miasta jedną kartę z ręki, starając się zdobyć jak najwięcej punktów dla drużyny. Gracze muszą się ze sobą komunikować i wspólnie planować rozbudowę na podstawie tego, co mają w rękach. Punkty zdobywa się za budowę jak największych dzielnic danego rodzaju oraz za realizacje specjalnych zadań. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, dzięki czemu każde nowe miasto będzie wymagało indywidualnej i niepowtarzalnej strategii. Gra zdobyła nominacje Golden Geek w kategoriach najlepsza gra solo i najlepsza gra karciana.

 

  • Autor: Steven Aramini, Danny Devine, Paul Kluka
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: 8+
  • Czas gry: 20 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Zaawansowana

Watergate

W czerwcu 1972 roku w budynku Watergate mieszczącym się w Waszyngtonie złapano pięciu włamywaczy. Reporterzy gazet rozpoczęli drobiazgowe śledztwo i ujawnili jeden z największych skandali w historii Stanów Zjednoczonych, którego kulminacją stała się rezygnacja Richards Nixona ze stanowiska prezydenta USA. Dzięki przystępnym zasadom oraz dwóm odmiennym taliom kart, gra WATERGATE pozwoli przeżyć na nowo historię w ekscytujący i trzymający w napięciu sposób, a każda rozgrywka będzie inna.

 

  • Autor: Matthias Cramer
  • Liczba graczy: 2
  • Wiek graczy: 12+
  • Czas gry: 30 - 60 minut
  • Wydawnictwo: Lucky Duck Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra Tematyczna
    • Gra Zaawansowana