LUCRUM GAMES

TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO ETAPU II

Brazil: Świt imperium

Czołem szlachetni gracze! Żywimy nadzieję, że to orędzie zastanie was w zdrowiu i dobrej kondycji. Zapewne doszły was słuchy o odkryciu Nowego Świata. Celem niniejszego pisma jest wezwanie was do udziału w przedsięwzięciu o wiekopomnym znaczeniu historycznym. Po przybyciu do Nowego Świata kluczowym zadaniem będzie jak najszybsze zajęcie terytorium poprzez wznoszenie budynków gospodarczych. Jednocześnie będziecie musieli zaplanować kolejne działania rozwojowe – tworzyć manufaktury i oczywiście wzmacniać siłę militarną. Aby umocnić swe panowanie, konieczne będzie zakładanie miast. Do tego natomiast potrzebować będziecie niezakłóconego napływu surowców i złota. Nie zapomnijcie także o wspieraniu nauki, która może okazać się najpotężniejszym zasobem. Poprowadzicie swój nowy kraj poprzez trzy ery, z których każda zapewni wam nowe możliwości, ale także kolejne wyzwania. Naprzód! Za imperium! „Niech Bóg raczy spełnić me ostatnie życzenia – pokój i dobrobyt dla Brazylii.” Cesarz Pedro II.

 

  • Autor: Zé Mendes
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 14+
  • Czas gry: czas: 90-120
  • Wydawnictwo: Lucrum Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra Średniozaawansowana

Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated

Poszukiwanie przygód na pełny etat (od 8 do 16) może trochę zmęczyć. Natrętne gremliny, podstępne wampiry i gigantyczny smok stoją pomiędzy tobą a skarbem (który prawnie i słusznie ci się należy). Ale nie trać ducha. W Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated jesteś częścią wykwalifikowanej kadry najwybitniejszej korporacji awanturników tego wymiaru (oraz kilku równoległych) – w szeregach takiej organizacji można nawet uratować świat (i może będzie trzeba…) Przed tobą i twoimi współpracownikami 10 ekscytujących rozgrywek w trybie kampanii. Twoje sukcesy, porażki, wszelkie wybory wpłyną permanentnie na świat gry (a także jej fizyczne komponenty). Po zakończeniu kampanii otrzymasz unikalny egzemplarz gry, z którym będziecie mogli spędzić jeszcze wiele godzin gry pokampanijnej.

 

  • Autor: Andy Clautice, Paul Dennen
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 13+
  • Czas gry: czas: 90-120
  • Wydawnictwo: Lucrum Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra Tematyczna
    • Gra Średniozaawansowana

Camel Up: Po zawodach

Kolejny szalony sezon wielbłądzich wyścigów dobiegł końca! Puchary rozdane, zakłady wypłacone, a waleczni bohaterowie zawodów wreszcie mogą odsapnąć w spa na Zanzibarze… tak naprawdę to nie. Okazuje się, że przerwa międzysezonowa to idealny czas, żeby dorobić co nieco na boku. Pustynne kupczenie od wieków się nie zmienia. Nabywasz jakiś towar tanio, aby gdzie indziej sprzedać drogo. A żeby to wszystko przewieźć, masz teraz do dyspozycji najwytrwalsze spośród wielbłądów, które pracę w karawanie traktują jako przygotowanie do nowego sezonu. Co może pójść nie tak? Jak zawsze na przeszkodzie może stanąć nadmierna chciwość. Choć wielbłądy zwie się okrętami pustyni, to nawet one mają swoje ograniczenia (a także rozum i godność dromadera). Jeżeli wrzucisz im na garb zbyt wiele, zaczną wierzgać i cały bagaż pójdzie do piachu. Wykaż się sprytem i umiejętnościami, aby zostać najbogatszym kupcem pustyni!

 

  • Autor: Stefan Kloß, Anna Oppolzer
  • Liczba graczy: gracze: 3-5
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 45
  • Wydawnictwo: Lucrum Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Całej Rodziny

Dobry rok

Oto nadeszła piękna, słoneczna wiosna! Jednak w Klonowej Dolinie nigdy nie jest zbyt wcześnie, żeby rozpocząć przygotowania do zimy! W ciepłej i pełnej uroku rozgrywce pokierujesz działaniami swojej zwierzęcej rodzinki. Wyrusz po zbiory i dzięki nim przygotuj całą masę przyjemnostek: pysznych przetworów, milutkich ciepłych ubrań, ciekawych książek oraz… najlepszych gier planszowych – słowem wszystko, co pozwoli ci radośnie i przytulnie spędzić długie zimowe wieczory w swym rodzinnym domostwie.

 

  • Autor: Roberta Taylor
  • Liczba graczy: gracze: 1-5
  • Wiek graczy: wiek: 8+
  • Czas gry: czas: 45
  • Wydawnictwo: Lucrum Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra dla Całej Rodziny

Twierdza: Oblężenie Runedar

Od niepamiętnych lat kopalnie Runedar zasilały złotem potężną machinę krasnoludzkiego imperium. Jako niewielka grupa krasnoludzkich awanturników zapuściliście się do ruin Runedar z nadzieją, że natraficie na jakieś przeoczone pomniejsze złoże złota. Jednak niespodziewanie uśmiechnęło się do was szczęście. Znaleziona złotonośna żyła okazała się całkiem bogata i szybko udało wam się zdobyć pokaźny majątek. Niestety fortuna bywa kapryśna, a szczęście zezowate – przekonaliście się o tym przerażająco szybko. Wasza aktywność w ruinach nie uszła uwadze orków i innych zielonoskórych stworów, których wielka horda żądna krwi i łupów stanęła u wrót strzegącej kopalni twierdzy. Nie macie cienia szans, aby odeprzeć najeźdźców, ale możecie spróbować opóźnić ich na tyle, by przekopać się do starożytnych imperialnych tuneli i tą drogą uciec wraz z wydobytym złotem. Czy zdołacie wspiąć się na wyżyny krasnoludzkich możliwości i ocalić swe życia (oraz ZŁOTO!), czy czeka was niechybna zagłada?

 

  • Autor: Reiner Knizia
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 10+
  • Czas gry: czas: 60-90
  • Wydawnictwo: Lucrum Games
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dwóch Osób
    • Gra Średniozaawansowana