MUDUKO

TYTUŁY ZAKWALIFIKOWANE DO KONKURSU - ZGŁASZAJĄC WYDAWCY SAMI PRZYDZIELAJĄ GRY DO KATGORII

Ghost Adventure: Zakręcona Przygoda

Magiczna myszka wspina się na swój zaczarowany bączek i wyrusza ocalić świat z rąk potwora i jego sług. By jej pomóc, gracze muszą wspólnie wykonać szereg misji. Każda misja wymaga od graczy pokonania bączkiem ścieżki prowadzącej przez kilka plansz - światów. Na planszach znajdują się inne cele. Gracze muszą wspólnie zapoznać się z celem każdej misji, a następnie odpowiednio manewrować swoimi planszami, przekazywać bączka kolejnej osobie i unikać po drodze szeregu pułapek. Gra uczy wzajemnej pomocy i empatii dla innych oraz koordynacji ręka-oko. Ćwiczy także cierpliwość, koncentrację i precyzję. Oprócz wariantu kooperacyjnego w "Ghost Adventure: Zakręconą Przygodę" można również zagrać samodzielnie.

 

  • Autor: Wlad Watine
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 8
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Całej Rodziny

Holi. Festiwal kolorów

Nadszedł czas kolorowej radości! Każdej wiosny tłumy gromadzą się podczas jednego z najważniejszych i najradośniejszych świat hinduistycznych. Wraz ze swoimi przyjaciółmi wmieszaj się w tłum i rzucaj proszkiem gulaal na nich i na innych uczestników festiwalu. Mierz wysoko i staraj się, by kolorowy pył opadł na jak najwięcej osób. Holi to czas radosnego psocenia i przyjacielskiej rywalizacji. Zadaniem graczy jest zagrywanie kart akcji i rozrzucanie swoich żetonów koloru po trójwymiarowej planszy, zbieranie słodyczy oraz wspinanie się na wyższe piętra wieży. Poza wyjątkową planszą atutem gry są także karty rywalizacji, które zmieniają zasady i sprawiają, że każda rozgrywka wygląda nieco inaczej.

 

  • Autor: Julio E. Nazairo
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 10
  • Czas gry: czas: 20-40 minut
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Średniozaawansowana

Mix Tura

Życie goblina nie jest łatwe. Nie dosyć, że z niskim wzrostem i niewyględną facjatą trudno o pracę, to jeszcze trzeba dochować wierności wiedźmie, która słynie z produkcji rozmaitych magicznych eliksirów. Problem w tym, że nie wszystkie z nich są bezpieczne, dlatego najpierw należy je przetestować. I tu właśnie do akcji wkraczają gracze, którzy w roli przymusowych ochotników muszą kosztować w ciemno mikstury. Celem gry jest zostanie ostatnim goblinem, który pozostanie przy życiu! Każdy z graczy posiada niedużą pulę kart eliksirów, wśród których kryją się zarówno te bezpieczne jak i trucizna. W swojej turze gracze ciągną kartę i stosują się do jej polecenia. Za każdym razem, gdy komenda mówi o wypiciu mikstury, należy odsłonić kartę z własnej talii. Jeżeli wyciągnie się truciznę następuje zamiana w ducha - chyba, że gracz ma na nią antidotum. Choć jest to gra karciana, która testuje głównie szczęście to nie brakuje w niej wyzwań na spostrzegawczość i lekkiej, negatywnej interakcji.

 

  • Autor: Jose Manuel Fernandez
  • Liczba graczy: gracze: 4-10
  • Wiek graczy: wiek: 8
  • Czas gry: czas: 15-20
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Imprezowa

Postaw na klocka!

Postaw na klocka to wyjątkowa gra planszowa, w której gracze co rundę starają się jak najszybciej skonstruować ze swoich klocków budowlę ukazaną na karcie. Część z nich to wyzwania indywidualne, ale większość wymaga tymczasowego połączenia się w drużyny z wskazanymi przez kartę graczami. Należy wykazać się tutaj nie tylko zręcznością, ale dobrą komunikacją i spostrzegawczością, gdyż budowle muszą być postawione według wzoru i koloru. Najszybszy gracz lub drużyna otrzymują po jednym punkcie. Gdy pionek gracza stanie na specjalnym polu musi on dobrać kartę trudności. Od tego momentu musi on grać daną techniką chwytu np. używając wyłącznie kciuków lub nie zginając łokcia.

 

  • Autor: Paweł Świstek
    • polski autor
  • Liczba graczy: gracze: 2-6
  • Wiek graczy: wiek: 12
  • Czas gry: czas: 25 minut
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra Imprezowa

W co się ubrać?

Zwierzaki urządzają pokaz mody. Ale co mają na siebie włożyć? Na szczęście strojów mają do wyboru, do koloru! Karta na środku stołu wskaże Wam, jak dobrać kolory najmodniejszej kreacji. Przy użyciu kolorowych plastikowych przysłon odtwórzcie wskazany wzór. Jest jednak pewien haczyk: czasem kolory trzeba odpowiednio pomieszać! Zostań stylistą zwierzaków i ubierz je na wielkie wyjście! "W co się ubrać?" oferuje kilka poziomów trudności, wspiera rozwój motoryki małej i w atrakcyjny sposób uczy dzieci łączenia i mieszania kolorów oraz wzorów.

 

  • Autor: Kang Hsuan Educational Publishing Corp
  • Liczba graczy: gracze: 2-4
  • Wiek graczy: wiek: 4+
  • Czas gry: czas: 20 minut
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dzieci

Znajdź pluszaka

Lew, królik, a może żabka – kto ukrył się w pokoju? „Znajdź pluszaka” to gra dedukcyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą, tylko bawią się razem i wspólnie zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. W dziecięcym pokoiku ukrył się pluszak – nie wiemy jaki, i nie wiemy gdzie. Każdy mały detektyw wybiera, co będzie celem jego poszukiwań i przykłada wybrany kafelek do kafelka rozwiązania. Jeżeli rysunki na odwrotach kafelków nie łączą się ze sobą, to trzeba szukać dalej. Jeżeli rysunki się łączą – znamy odpowiedź na pytanie! Mali detektywi muszą się śpieszyć, żeby znaleźć pluszaka przed nadejściem nocy.

 

  • Autor: Xavier Violeau
  • Liczba graczy: gracze: 1-4
  • Wiek graczy: wiek: 3+
  • Czas gry: czas: 5 minut
  • Wydawnictwo: Muduko
  • Wydawca zgłosił grę do kategorii:
    • Gra dla Dzieci